دوست دارم...
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

 

سرمو گذاشته بودم رو شونش. آروم دستشو دور کمرم حلقه کرد.بهش گفتم

 يه چيزي بگم؟ گفت بگو. گفتم دوستت دارم....

گفت من بيشتر گفتم نه من بيشتر. گفت اصلا دوتامون به يه اندازه

گفتم باشه.فقط من يه کوچولو بيشتر .خنديد.به چشمام نگاه کرد

 اما نمي دونست اين آخرين باريه که به چشمام زل ميزنه ولي

من خوب ميدونستم.يه گوشه نشستيم سرمو گزاشتم رو سينش

 گفتم برام قصه بگو.

 شروع کرد.قصه همون شاهزاده خانوم خوشکلو برام گفت

چشماشو بسته بود و قصه مي گفت صداي قلبشو ميشنيدم

 خيلي دوسش داشتم هنوزم دارم ميدونم دلش برام خيلي تنگ ميشه

منم دلم خيلي براش تنگ ميشه اما بايد برم نميتونم بيشتر

 از اين بمونم واسه هردومون بهتره.ازتو جيبم يه بسته تيغ بيرون آوردم.

هنوز چشماشو بسته بود.صداي قلبش گوشمو نوازش ميداد

خيلي بهش بد کردم.دوسش دارم...

يکي از تيغارو ميکشم بيرون ميزارمش روي مچ دسته چپم....

من بايد اين کارو بکنم. ميترسم اگه يه لحظه بيشتر صبر کنم پشيمون بشم.

خدايا خيلي دوستش دارم...

 

  کاش اينو بفهمه زير لب ميگم دوست دارم...دوست دارم...

اشکام ميريزه پايين .خيلي دوست دارم... بيشتر از همه دنيا.

چشماشو باز نميکنه ديگه تصميممو گرفتم تيغو ميکشم رو دستم

درد داره اما هيچي نمي گم نمي خوام چشماشو باز کنه

گرماي لذت بخشي داره خون گرمم ميريزه رو لباسش

 چشماشو باز ميکنه ميترسه به خونه من خيره شده..

اشکام هنوز ميريزه پايين ميگم بغلم کن مثه يه بچه ي آروم بغلم ميکنه

 براي آخرين بار ميگم دوست دارم....هيچ کاري از دستش بر نمياد...

بريدگي عميقه لبمو ميزارم رو لباش و اين آخرين باريه که......!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

رایکا
ساعت15:41---1 مهر 1390
سلامگلم خیلی وبت خوشگله.مطلبتم عالی بود خوشحال میشم بهم سر بزنی راستی من لینکت کردم

srr
ساعت22:05---31 شهريور 1390
سلام عزیزم خوبی مرسی که اومدی تشکر میکنم من هر روز یکی دوبار اپ میکنم دوست داشتی سر بزن مرسییییی

logaft
ساعت14:35---31 شهريور 1390
سلام بر آبجی خودم، آبجی مینای گل
آبجی جون اولا نبینم پستات رنگ غم گرفته، اینا تخصص منه!!!!
دوما قالب وب سپیده رو بچک، عوض کردم
سوما، مگه خودم هویجم؟؟؟
خودمم آپیدم، به خودمم سر بزننننننننن!!!!
بدوووووووووووووووووووووووووو ووو


srr
ساعت13:59---31 شهريور 1390
سلام خوبی نیستت خبری نیست وقت کردی سری بهم بزن عزیزی واسم منتظرتم

يه دختر بي جواب
ساعت20:20---30 شهريور 1390
سلام عزيزم اين پستت خيلي قشنگه واقعا خوشم اومد احساس ميكنم اين اتفاق يه روز براي خودم ميفته خواهشا به من سربزن نظر هم بده و جواب سؤالايي رو كه گفتم اگه تونستي بده مرسي درضمن تونظرسنجي هم شركت كن مرسي باي

خالد
ساعت17:29---30 شهريور 1390
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید می خواستم خدمت خودتون و بیننده های محترم سایتتون عرض کنم خوشحال می شم به وبلاگ ما سر بزنید کلب اخبار داغ و بروز و یک عالمه مطالب جذاب خواندنی و مختلفhttp://khaled22.Loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 136
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 236003
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره